Zwroty

(prawo do odstąpienia od umowy)

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna w terminie do 30 dni od dnia odebrania przesyłki bez podania przyczyny zwrotu.

Adres zwrotu: Pro-Fryz Sklep Fryzjersko-Kosmetyczny, Ul. Targowa 2, 08-400 Garwolin
lub
Paczkomat GRW01A, tel. +48 796 375 258, e-mail: kontakt@pro-fryz.pl

Formularz zwrotu (kliknij)

W przypadku odstąpienia od umowy niezwłocznie zwracamy wszystkie otrzymane płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy tj. koszty wysyłki od sprzedawcy do kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o zwrocie. Zwrot wpłaty dokonywany jest: przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu lub na konto z którego dokonana została wpłata. W przypadku rezygnacji tylko z części zamówienia, zwrot kosztów wysyłki nie przysługuje, ponieważ koszty przesyłki są stałe, tzn. niezależnie od ilości zamówionego towaru wynoszą określoną kwotę. Odpowiadają Państwo jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia towaru wolnego od wad. Jeśli jednak otrzymają Państwo  rzecz wadliwą, niezwłocznie po zgłoszeniu tego faktu wymieniamy go na nowy i pokrywamy koszty wysyłki do nas.

W przypadku Zamówienia indywidualnego składanego przez przedsiębiorcę w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.2010.220.1447 z późn. zm.) zamawiającego i nabywającego Towar w związku z zarobkową działalnością gospodarczą lub zawodową, Klient jest informowany o terminie realizacji zamówienia, a przy zamówieniu na kwotę przekraczającą 300 zł zobligowany do wpłacenia zadatku w wysokości 15% ceny towaru.

W wypadku określonym w ust. 7 powyżej, w terminie 30 dni od daty otrzymania Towaru przedsiębiorca zamawiający Towar na indywidualne zamówienie i wpłacający zadatek może, tracąc zadatek, złożyć odstąpienie od Umowy sprzedaży wraz z jednoczesnym odesłaniem Towaru. Zwracany Towar musi być kompletny (dotyczy to również opakowania) i nie może nosić śladów użytkowania. Uregulowanie to nie dotyczy zamawianych mebli oraz sprzętu o dużym gabarycie takich jak m. in. infrazony, sauny i nawilżacze.

Reklamacje i gwarancje

Gwarancja

Aby skorzystać z gwarancji na dany produkt należy wypełnić formularz i dostarczyć produkt do siedziby gwaranta. Warunkiem rozpoczęcia procesu gwarancyjnego jest posiadanie przez Klienta karty gwarancyjnej.

WAŻNA INFORMACJA

Większość produktów posiada gwarancje, które realizowane są bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może skierować towar bezpośrednio do takiego punktu.

Rękojmia i niezgodność towaru z umową

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru.

Każdy Klient może skorzystać z rękojmi w terminie do dwóch lat od daty zakupu. Rękojmia obejmuje tylko klientów indywidualnych, nie dotyczy klientów kupujących jako przedsiębiorca. Przedsiębiorcę obowiązuje tylko gwarancja.

Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Na towar objęty przez producenta gwarancją, wystawiane są karty gwarancyjne.

ZASADY ZWROTÓW

Kiedy mogę zwrócić towar?

Opakowanie: Produkt musi mieć oryginalne opakowanie producenta!

Stan: Sprzęt nie może być używany oraz zanieczyszczony, np. włosami, środkami do stylizacji. Musi posiadać oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi elementami (np. dyfuzor, nakładki, etui, koncentratory etc.) oraz wszystkie dokumenty znajdujące się w pudełku w momencie zakupu.

Dokumenty: Należy posiadać dowód zakupu, którym jest: paragon, faktura VAT, potwierdzenie zamówienia, wydruk z terminala.

Opakowanie: Produkt musi mieć oryginalne opakowanie producenta w nienaruszonym stanie (jeśli kosmetyk był zafoliowany przez producenta, folia musi być nienaruszona).

Masz pytania? Zadzwoń do nas! +48 796 375 258

Ważne informacje!

Utracona wartość: Konsekwencją uszkodzenia oryginalnego opakowania może być potrącenie części należności.

Zapieczętowane opakowania: Po otwarciu produktów w zapieczętowanym opakowaniu możliwość zwrotu jest wyłączona ze względów higienicznych zgodnie z art.38 pkt 5. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Utracona wartość: Gdy oryginalne opakowanie jest uszkodzone Klient nadal może dokonać zwrotu. Jednakże konsekwencją może być potrącenie części należności na rzecz sklepu Pro-Fryz.pl.

Ubytek zawartości: Gdy kosmetyk ma ubytek zawartości po użyciu, możliwość zwrotu jest wyłączona.

Jak zapakować towar? Wymagamy aby zwrot wysłany był w dodatkowym kartonie lub kopercie.

Taśma: Paczkę odpowiednio zaklej i zabezpiecz taśmą.

Adres zwrotu: Pro-Fryz Sklep Fryzjersko-Kosmetyczny, Targowa 2, 08-400 Garwolin