Dostawa i płatności

Dostawa

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej  kuriera InPost. Przesyłki dostarczamy również do Paczkomatów InPost. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski. Zamówienia możesz również bezpłatnie odebrać w naszym sklepie.

Kurier Inpost

Dostawa zamówienia zostanie zrealizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost, pod wskazany przez Ciebie adres.

  • Dostawa kurierem jest dostępna dla wszystkich produktów (jedynie w przypadku większych gabarytów może być dodatkowo płatna).
  • Pamiętaj, aby przy odbiorze paczki od kuriera, sprawdzić jej stan.

KURIER POBRANIE

  • Za zamówienie możesz zapłacić z góry lub wybrać opcję za pobraniem, płacąc odliczoną gotówką kurierowi przy odbiorze paczki.
  • Opcja za pobraniem możliwa jest dla zamówień do 5000 zł i jest dodatkowo płatna.

Koszt: od 12,00 zł (pobranie od 14,00 zł)

Paczkomaty Inpost

Oferujemy możliwość dostawy do kilku tysięcy paczkomatów Inpost, czynnych 24/7 przez cały rok.

  • Aby odebrać paczkę, konieczne będzie podanie kodu odbioru, który otrzymasz w wiadomości e-mail oraz SMS lub zdalne otwarcie skrytki, przy pomocy aplikacji.
  • Odbiór w punkcie jest możliwy dla produktów, posiadających odpowiednie gabaryty oraz dla zamówień nie przekraczających 5 000 zł.
  • Jeśli odbiór w punkcie będzie dostępny dla wszystkich produktów, które zamawiasz, zobaczysz tę opcję przy wyborze sposobu dostawy.

Koszt: od 9,90 zł (pobranie od 12,90 zł)

Odbiór osobisty

Zamówione produkty możesz odebrać w naszym sklepie:

Pro-Fryz Sklep Fryzjersko-Kosmetyczny
Ul. Księcia Ziemowita 53/2
03-885 Warszawa

Godziny otwarcia:
Pon. – Pt.: 9.00 – 15.00

  • Dostępna jest płatność kartą i gotówką.
  • Na miejscu możesz obejrzeć zamówienie.

Płatności

Jak można zapłacić za zamówienie?

Przelew tradycyjny

Po złożeniu zamówienia otrzymasz numer konta oraz niezbędne dane do wykonania przelewu:

Credit Agricole S.A.

24 1940 1076 5074 0915 0000 0000

Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów Grzegorz Paśnik
Al. Legionów 47
08-400 Garwolin

  • Pamiętaj, aby w tytule podać numer Twojego zamówienia.
  • Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku.
  • Realizację zamówienia rozpoczniemy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty, które może potrwać od 1 do 2 dni roboczych.

Przelew błyskawiczny

Wybierając tę metodę płatności, nastąpi przekierowanie do systemu Dotpay.

  • Do wyboru będzie możliwa płatność przy pomocy banku, karty płatniczej lub BLIKA.
  • Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu płatności.

BLIK

Najszybsza metoda płatności. Wystarczy że przepiszesz kod blik ze swojej aplikacji bankowej podczas składania zamówienia i zaakceptujesz płatność.

Płatność przy odbiorze

Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera. Upewnij się, że podany adres jest prawidłowy i zawiera kompletne informacje potrzebne do doręczenia Ci paczki. Zwróć również uwagę na poprawność podanego numeru telefonu, ponieważ przed dostawą zostaniesz powiadomiony SMS-em, zawierającym również numer telefonu lokalnego oddziału kuriera.

Pamiętaj, żeby przygotować odliczoną kwotę płatności – kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty.